Thursday, December 13, 2012

Kasih Sementara

Jari jemarimu menyentuhku Dedaunan melambai mengamit mengikut alunan angin Indah… Bibirmu mendenggungkan lagu Tapi matamu mengambarkan kesedihan Namun kau sembunyikan, bijak sekali Aku tidak mahu melihat kau sedih Aku ingatkan kau rasa begitu juga Selamat tinggal Selamat tinggal semua kenangan sementara Aku akan cuba melupakanmu Namun mampukah aku? Pergilah cinta sementaraku Aku ingin lupakanmu Aku sepatutnya tahu inilah kesudahnya Kasih sementara darimu Malam itu kita melewati semua kenangan Kau pegang tanganku kejap Indahnya… Kau pergi dengan kerdipan cinta itu Dengan kata-kata hikmah itu… Katamu kau tidak akan lupa segala kenangan kita Oh tidak! Aku buntu aku bingung Aku tidak boleh bergerak tanpa mengingatimu Aku tidak boleh bernafas tanpa memikirkanmu Aku tidak mampu hidup tanpa dirimu Kau telah pergi namun aku yang parah disini Pastinya kau bahagia disana tanpa ganggu Mudahnya untuk kau pergi meninggalkan aku yang termanggu disini.

No comments: